Wednesday, July 26, 2017

HIBROWS HENNA [ INAI KENING PERTAMA DI MALAYSIA ]

HIBROWS HENNA atau INAI KENING
=========================
Whatsapp : 0163066085
=========================



Berita baik untuk mereka yang tak boleh keluar rumah TANPA KENING YANG CANTIK!!
.
Memperkenalkan produk inai kening (brow henna) PERTAMA DI MALAYSIA yang
semi-permanent (kekal sementara hingga 14 hari)
halal, mesra wudu’ dan selamat
dua warna pilihan: GREY dan BROWN
warna stain yang membuatkan kening nampak natural dan x fake
bahan organic membantu pertumbuhan bulu kening serta menguatkn bulu kening
.
“HiBrows” adalah product bumiputra khas untuk para gadis yang dah penat nak lukis kening setiap hari.
Lepas ni, sis hanya perlu lukis kening seminggu atau DUA MINGGU SEKALI sahaja menggunakan “HiBrows”!

ni video tutorial macamna nak gunakan HiBrows tau








Ramai amik inai kening combo both colors. 
Sebba boleh try dua dua colors. And bila mix, the color lagi cun tau.
nak INAI KENING ni atau nak info lebih lanjut? 
.
Klik jer link kat bawah ni, Nalin akan reply cecepat whatsapp sis.

Tuesday, July 25, 2017

DIAN'Z VITAMIN C PERCUMA

SIMPAN PENUTUP DAN DAPATKAN DIANZ PERCUMA!!! 


Buat #dvlovers kumpulkan penutup sampai 8 pcs pastu pos dekat HQ Lepas tu HQ akan bagi sebotol dianz vitamin FREE atau PERCUMA!! 
 Best ke idok? 
Jimat dah sebulan tak payah beli kan.. 
 8 penutup tau Penutup mesti ada hologram Hologram tarak atau terpotong tak diterima sama sekali. 
 Promosi kumpul dan tukar ni dilanjutkan sampai 31 Disember 2017. 
Jom kumpul dan tukar 😘😘 



#kumpuldantukar #dvmunchit #dianzvitamin #dianzvitaminC #dropshipwanted #dropshipdiperlukan #nalinput3on9shop #teamshah

Thursday, July 20, 2017

PROMOSI COMBO PUTEH MONTOXX DAN EKSTRAK BELACAK ORIGINAL





SAPU-SAPU MONTOK..😍
SAPU-SAPU ANJAL..😍
SAPU-SAPU PADAT..😍
SAPU-SAPU GEBU..😍

ITULAH ESKTRAK BELACAK ORIGINAL ..💋💋
Tak perlu was-was lagi.. Suci lagi wangi dan berkesan.. Aummmm..😂😂
Sebotol rm55 (2bulan penggunaan..) 
Cpt grab skrg sblm kehabisan stok..

LOTUS MOLE CREAM UBAT TANGGAL KUTIL KETUAT TAHI LALAT



KENAPA MESTI PILIH LOTUS MOLE CREAM?

  • Kandungan vitamin E yang tinggi dalam lotus mole cream, dapat menghilangkan kesan parut dengan cepat
  • Pakai sekali dah tertanggal
  • Kandungan essential oil, Pati pekat Geranium dan Frankincense yang sangat bagus untuk kulit
  • Tak perlu cungkil, tak perlu guris
  • Tanpa perlu guna berulang-ulang
  • Tanpa pembedahan yang mahal
  • Tanpa laser
  • 100% selamat dan tiada kesan sampingan
  • Hanya menggunakan bahan-bahan berstatus gred food
  • 2 kali sapuan sahaja untuk tahi lalat, 1 kali untuk kutil dan bii minyak area mata

Lotus Mole Cream mampu menghilangkan:

  • Kutil
  • Tahilalat
  • Ketuat
  • Biji kokestrol
  • Isi/daging terlebih


Cara Guna:


  • Bersihkan di tempat yang hendak di sapu
  • Goncang terlebih dahulu botol LMC
  • Sapu di tempat yang berkaitan sahaja selama 45 minit atau sehingga kering
  • JANGAN sapu melebar/terlebih-lebih di kawasan yang tidak berkaitan, ini bagi mengelakkan kawasan lain turut berkuping dan seterusnya merosakkan testur kulit kawasan yang tidak berkaitan
  • Sapu 2 hari sahaja iaitu sehari sekali
  • Untuk bahagian mata yang nipis hanya guna sekali sahaja
  • Jangan di ulang guna berkali-kali
  • Guna kembali selepas 7 hari jika bahagian berkenaan tiada lansung menunjukkan tanda-tanda berkuping atau menghitam
  • Jangan cuba tanggalkan kuping, biar kan ianya tertanggal sendiri
  • Lepas kuping tercabut bolehla di sapu krim vitamin E atau sebarang krim yang sesuai untuk hilangkan parut
  • INGAT: jangan guna hari-hari

Sunday, April 30, 2017

MAXXSLIM BOOSTER : KURUS CARA SIHAT


Tadaaaaa... 
Meh nalin perkenalkan wajah baru MAXXSLIM dengan nama baru MAXXSLIM BOOSTER.



Korang tau tak yang MAXXSLIM BOOSTER ni ada FORMULA TAMBAHAN yang akan buatkan proses penurunan berat korang lebih cepat. 

Jom kita tengok






Friday, December 9, 2016

TABITA : SAY NO TO CAMERA 360




Tak yah la pkai Camera 360 lagiii..
nnt klaw keluar jumpa depan² org terkejut bakpe dak same dgn pesbuk.
dlm pesbuk comey lote gebu gebas. luar??
Rawat muka uols dgn Tabita Skincare. 
Testi yg nalin up ni, LIMA TAHUN GUNA TABITA YG NALIN JUAL !
baca apa kata dia. 😘😘😘
👰 TABITA TRIAL ORIGINAL

Thursday, December 8, 2016

MUKA GLOWING PAKAI TABITA RM90

Glowing kan muka dia.
klaw keluar, confident je tak pkai bedak.
KANN??
Tabita ni.. PAKAI MERAWAT, BERHENTI TAK MUDARAT !